livsstilsandring

Lägesrapport 30/12 -12

Kategori: Allmänt

 
Nu var det så längesedan jag uppdaterade att jag struntar i att redovisa alla veckovägningar. Rapporterar nuläget istället.
 
Sist jag vägde mig var i tisdags den 25/12. Då visade vågen på -13,1 kg sedan starten den 11/6. Det har gått 28 veckor, alltså snart 7 månader, och jag har tappat i snitt 0,46 kg i veckan.
 
Det är ett lite svagt snitt för närvarande; men det är lite svårt att sköta sig helt när det är helger hela, hela tiden :)  Får vara nöjd att jag åtminstone hållit vikten nu under helgerna. Längtar nästan tills alla helger är över och man får lite mer struktur och rutin i vardagen igen!
 
Jag har det rejält motigt på det personliga planet för närvarande. Det är faktiskt ett smärre under att jag inte helt tappat motivationen; men jag vill ju verkligen inte förstöra allt som jag jobbat så hårt med.
 
Nu är det bara att tuffa vidare, och nu är jag bara något kg från mitt första alldeles speciella delmål, och delmålsbelöning...:)
 
 
GOTT NYTT ÅR!
 
 
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Kämpa på 0,46 är bättre än inget alls.
    Jag tror på dig!
    Kram Lisa

    2013-01-09 | 08:57:39
    Bloggadress: http://angestdjavulen.blogspot.se/
  • Therese - Sockenvägens Söta säger:

    Var länge sedan jag slank in här, önskar dig en gord fortsättning å är impad att du håller i - hejja dig!!! KRAM

    2013-01-09 | 18:33:37
    Bloggadress: http://lurans.blogg.se

Kommentera inlägget här: